20 padomi ceļošanai ar suni Slovēnijā

Ja plānojat ceļojumu uz Slovēniju kopā ar suni, šajā rakstā atradīsiet atbildes uz visiem jautājumiem, kas jums varētu rasties. Tā kā man nav suņa un es vienmēr cenšos publicēt rakstus, kas ir patiesi noderīgi jūsu atvaļinājumam, balstoties uz reālu pieredzi, es lūdzu savus lasītājus, kuri ir bijuši Slovēnijā kopā ar suni, dalīties ar savu pieredzi, iespaidiem un, galvenais, labiem padomiem. Tāpēc šajā rakstā jūs atradīsiet viņu padomus (un šoreiz nevis manus).

Labi padomi ceļošanai uz Slovēniju vai Ļubļanas apmeklējumam ar suni

Šeit jūs atradīsiet arī padomus no francūžiem, kuri dzīvo Slovēnijā un kuriem ir suns. Īsāk sakot, jūs atradīsiet atbildes uz jautājumiem, kurus es ļoti bieži saņemu. Lūk, daži piemēri no man uzdotajiem jautājumiem.

• “Mēs braucam ar mazu suni, vai to pieņems restorānos un Triglavas nacionālajā parkā?
  • “Vai slovēņi ir “suņiem draudzīgi”? Vai jums ir kādi padomi, kā ceļot ar suni pa Slovēniju?”
  • “Mums ir mazs suns, vai tas var iekļūt Skočjanas un Postojnas alās?”
  • “Vai Slovēnijā ir viegli atrast naktsmītni ar suni?”
  • “Mēs gribētu peldēties ar saviem suņiem ezeros 🙂 Bet vai Slovēnijā tas ir atļauts?”

Atbildes uz šiem jautājumiem jūs atradīsiet tālāk sniegtajās atsauksmēs.

Jérome padomi – Franču valoda Ļubļanā

• Slovēnija noteikti ir suņiem draudzīga valsts.
  • Suņi bieži ir iespēja lauzt ledus ar slovēņiem.

Izņemot dažus izņēmumus, piekļuve slovēņu bāriem un restorāniem ir bez problēmām. Slovēnijā un Ļubļanā vasarā jūs vienmēr atradīsiet vietu uz terases.

• Īstermiņa un ilgtermiņa īres līgumos bieži vien ir atteikts izīrēt mājdzīvniekus (bet ne Booking.com naktsmītnēs Slovēnijā).
  • Slovēņi pilsētā sistemātiski sakopj savus suņus. Ja jūs to nedarīsiet, jums draud vietējā neapmierinātība un naudas sods.
  • Mežos un kalnos visur ir atļauts uzturēties ar suņiem. Bieži vien zīmes norāda, ka suņi jātur pavadā, lai tie nebiedētu savvaļas dzīvniekus.
  • Slovēnijā praktiski nav kalnu ganību, izņemot Velika Planina un dažas citas vietas, tāpēc ar mājlopiem īpašu problēmu nav.
  • Pārtikas veikalos nav atļauts uzturēties ar suņiem.

Piezīme: Ja neesat apskatījuši Žeroma suņa fotogrāfiju, paskatieties vēlreiz, viņam ir “liels suns”.

Mathilde – ceļotājs

Kopumā, ja suns ir pareizi apmācīts, Slovēnija ir ļoti draudzīga suņiem un nerada problēmas. Mūs visur pieņēma, neskatoties uz suņu lielumu.

Kas attiecas uz izmitināšanu, jums ir jāplāno iepriekš, jo ar suni tas ir sarežģītāk. Visas suņiem draudzīgās naktsmītnes Slovēnijā varat atrast šeit.

Ir svarīgi vienmēr līdzi ņemt maisiņu, jo Slovēnija ir ļoti tīra valsts. Svarīgi to neaptraipīt.

Ļubļanas apmeklējums ar suni

Mums bija atļauts apmeklēt visus veikalus, tostarp restorānus, uzkodu bārus, suvenīru veikalus un apģērbu veikalus.

Ūdens: Daudz cilvēku piedāvāja ūdeni mūsu diviem suņiem, pat ja viņi mūs nepazina, un tas bija ļoti patīkami.

Slovēņi? Tā kā pilsēta ir gājēju celiņš (centrs), es varēju savu suni atbrīvot, jo viņš ļoti labi pārvietojas viens pats. Cilvēki pret tiem izturas ļoti cieņpilni (slovēņi lūdz atļauju tos samīļot un neļauj citiem suņiem viņus traucēt).

Padoms : Ļubļanā uz takas, kas ved uz pili, jūs varat tos palaist brīvībā. Tā ir ļoti patīkama pastaiga, no kuras paveras skaists skats uz Slovēnijas galvaspilsētu. Tomēr nebrauciet ar funikulieri, citādi jūs to palaidīsiet garām.

Vasarā : dienas vidū, tāpat kā jebkurā pilsētā augustā, zeme ir silta un var būt karsts. Tāpēc suņiem nācās valkāt mazus apavus, lai izvairītos no ķepu spilventiņu apdegšanas. Labi ekipēti, mums bija arī atvēsinošas vestes, ja tādas vajadzēja.

Tas nebija viegli, bet mums izdevās atrast viesnīcu, kur pārnakšņot Ļubļanā (tas nebija viegli, jo visas naktsmītnes bija pilnībā rezervētas). Mēs apmetāmies Ļubļanas viesnīcā Design G Hotel, kurā par suņiem neprasa papildu samaksu, ja tie nesabojā. Tā bija četrzvaigžņu viesnīcas 1 zvaigznes versija, taču tā bija tīra un patīkama. Pārzinis ir suņu mīļotājs un patiešām apburošs.

Bledas ezera apmeklējums Bohinjā ar suni

Pie Bledas ezera savus suņus var palaist vaļā visur, jo ir daudz celiņu, kas ved uz skatu punktu virs ezera. Restorānā (uz terases, jo laika apstākļi bija labi) viņi tika pieņemti bez problēmām. Katrā restorānā suņiem tika nodrošināts ūdens, un nekādi jautājumi netika uzdoti. Suņus var iznomāt un airēt.

Pie Bohinjas ezera mēs bijām agri no rīta, tāpēc tur neviena nebija. Bija iespējams peldēties un arī bez problēmām ļaut tiem brīvi klīst. Mēs ilgi neuzturējāmies, jo autostāvvieta bija dārga.

Vintgaras aiza tiek atvērta 7.00, tāpēc mēs tur bijām 6.55. Tur nebija neviena cilvēka, tāpēc mums un suņiem tas bija lieliski. Suņi bija laipni gaidīti, bet, iznākot cauri ieejas vārtiem, pavadas bija obligātas.

Sokas ieleja ar suni

Cilvēkus, kurus mēs satikām visos Soca posmos, suņi nemaz netraucēja un bija ļoti draudzīgi pret tiem (labi, tajā pašā laikā viņi nevienu netraucēja, bet tas vienmēr ir jauki).

Mēs bez problēmām pastaigājāmiespa Sokas upes krastiem un Bovecas pilsētu. Mēs varējām ieiet veikalos kopā ar suņiem (ne lielveikalu tipa pārtikas veikalos, bet higiēnas apsvērumu dēļ mēs tik un tā neprasījām). Jābūt uzmanīgiem ar ļoti auksto Sokas ūdeni, kas var apdedzināt suņa ķepu spilventiņus, ja viņš tajā uzturas pārāk ilgi (diemžēl viens no diviem mūsu suņiem cieta no sekām, tāpēc nākamajā dienā viņam nācās valkāt kurpes).

Pārgājienā uz Krnsko ezeru var doties ar suņiem, taču tie jāved pavadā. Iespējams, tas ir jādara, lai govs, kurai (diemžēl mums) suņi ir ļoti intriģējoši, būtu mierā un klusumā. Pusdienas laikā pie ezera mēs varējām ļaut viņiem brīvi pastaigāties, jo cilvēku bija ļoti maz un govīm nebija piekļuves. Blakus esošajā gotiņā ir bezmaksas saldūdens automāts, lai jūs varētu uzpildīt savas ūdens pudeles. Pa ceļam augšup un atpakaļceļā vajadzētu plānot pārtraukumus, jo stāvais kāpums var pārsteigt suņus.

Ceļā uz Trentu, kur ir brīvi ganāmās aitas, tās var sagādāt pārsteigumu, tāpēc turiet savus suņus pavadā, lai netraucētu aitām. Uz šī ceļa ir daudz aitu un govju, tāpēc esiet uzmanīgi un kontrolējiet savus suņus.

Tolminas aizā, tāpat kā Vintgāras aizā, mēs bijām ieradušies uz atklāšanu, un suņi bija laipni gaidīti, taču drošības apsvērumu dēļ bija jātur pavadā.

Matildes skaistos fotoattēlus var apskatīt, sekojot viņas Instagram kontam.

Velika Planina var apmeklēt kopā ar suni, taču daudzo govju dēļ labāk lietot uzpurni vai pavadas.

Julia – Ceļojums uz Slovēniju ar 3 suņiem

Slovēņu restorānos suņi tika pieņemti visur, bet mēs ēdām uz terases. Mēs vienmēr jutāmies gaidīti, un viesmīļi bieži vien mums pat atnesa bļodu ar ūdeni. Kas attiecas uz naktsmītnēm, mēs viegli atradām veselus dzīvokļus, veicot rezervāciju; vesels dzīvoklis ir daudz praktiskāks, ja ir 3 suņi.

Kas attiecas uz ezeriem, tikai Bohinjas ezerā bija zīme, kas aizliedza suņiem peldēties noteiktās vietās, citādi viņi vairākas reizes peldējās Sočā, lai gan upe bija ļoti auksta.

Es uzskatu, ka slovēņi ir ļoti draudzīgi suņiem, mēs devāmies pārgājienos Kobaridas reģionā, Nanosā, mēs devāmies pa Tolminas aizām. Mēs devāmies arī uz Pirānu un Izolu, kur viņi varēja peldēties….
Mēs arī braucām ar funikulieri uz Velika Planina, lai gan jums būs nepieciešams uzpurnis.

Sofija – 20 dienas Slovēnijā ar suni

Mēs devāmies uz Slovēniju ar savu suni uz 20 dienām, un mums nebija nekādu problēmu! Slovēņi ir suņiem draudzīgi restorānos,
vai nu uz terases, vai iekštelpās, suņa klātbūtne nekad nebija problēma. Varu apstiprināt, ka viesmīļi mums spontāni atnesa bļodu ar ūdeni, kas bija ļoti vērtīgi un patīkami.

Velika Planina mēs nesaskārāmies ar nekādām grūtībām, izņemot to, ka trošu vagoniņā ir nepieciešams uzpurnis. Turklāt, ja jums ir liels suns, mēs neiesakām pacelties ar krēslu pacēlāju uz patvēruma vietu, kad esat gondolas augšdaļā. Tomēr (nedaudz nogurdinošā) pacelšanās bez problēmām aizņem 30-40 minūtes, un mēs bijām pieņemti patversmē uz plato.

Arī Ļubļanā nebija nekādu problēmu ne parkos, ne restorānos. Mēs ar viņu pat braucām vilcienā. Mēs maksājām nelielu piemaksu, šķiet, bet tā nebija liela.

Bledas ezerā nebija problēmu, viņa tika turēta uz pavadas, un mēs varējām peldēties.

Slovēnijas piekrastē, Izolā, dienas laikā suņiem nebija atļauts atrasties betona pludmalēs, bet vakarā, tiklīdz tās bija tukšas, tos drīkstēja ielaist.

Kas attiecas uz naktsmītnēm, mēs nakšņojām kempingā, un es nedomāju, ka būtu bijušas kādas problēmas, patiesībā mēs nekad neesam maksājuši papildus!

Slovēnija ir lielisks galamērķis, un, pateicoties jūsu padomiem, mēs patiešām varējām izbaudīt un apskatīt lielāko daļu valsts! Paldies par lieliskajiem padomiem!

Slepena slovēņu anekdote : 5 km no Bledas ezera es nofotografēju drauga suni restorānā. Kad mēs nesām savus divus alus, viesmīlis atnesa sunim bļodu ar ūdeni. Pēc 10 minūtēm viņš viņam uz šķīvja atnesa skaistu smadzeņu kaulu (tas ir tas kauls fotogrāfijā). Slovēnija var būt pārsteigumu pilna.

Kristofs – 2 ceļojumi uz Slovēniju ar suni

Jau divus gadus mēs ar suni ceļojam pa Slovēniju. Man Slovēnija ir viena no suņiem draudzīgākajām valstīm Francijas tuvumā. Mēs vienmēr visur esam laipni uzņemti (Ļubļanā, Tolminā, Piranā).

Slovēņi ir ļoti toleranti, ja vien tiek ievēroti noteikumi. (Piemērs: uzpurņi ir jāvalkā uz funikulieri uz Ļubļanas pili). Suņi pavadā, izkārnījumu savākšana, īsi sakot, pieklājība un nekas vairāk, nodrošina, ka viss norit gludi.

Nevienā no restorāniem mani nekad nav atteikuši, un vienmēr tiek ievēroti parastie piesardzības pasākumi. Noma nav jāuztraucas, ja iepriekš par to paziņojat.
Un paldies jūsu vietnei, kas mums atvēra acis uz šo valsti 🙂 Ja mēs šogad atgriezīsimies vēlreiz….encore, tad daļēji arī tāpēc, ka mūs laipni uzņems ar suņiem, kuri var sekot mums visur. Viņi tiek uzņemti draudzīgi un atklāti.

Kāpt Babij zobā kopā ar savu suni!

Vanessa – Nedēļa ar suni Slovēnijā

Brīnišķīgs vienas nedēļas ceļojums pa Slovēniju. Mēs esam 4 cilvēku ģimene, ieskaitot 2 pusaudžus un 1 globetrotting suni.

– Vasaras vidū izvēlieties ēnainus pārgājienus, un tādu ir daudz (piemēram, kalnos virs Bohinjas ezera).
– Ļubļanas restorānos gandrīz automātiski izsniedz suņu bļodas.
– No otras puses, suņi nav atļauti parkos, kur tiek organizētas spēles bērniem, vai “pludmalēs”.
vispār
– Mēs atradām īres naktsmītni, kurā bez problēmām pieņēma mūsu suņuku, izmantojot booking.com viesnīcu sarakstu, kurās pieņem suņus.
– Pie Bledas ezera suņi ir aizliegti gandrīz visur. Tomēr 2 minūšu brauciena attālumā no ezera, gar upi, mēs atradām “pludmali”, kur bijām vieni paši pasaulē! Īsāk sakot, ja jums ir suņuks, upes ir vislabākā vieta, kur atrasties (un arī cilvēkiem 😁).

Séverine un Rovie Slovēnijā

Šovasar Slovēnijā pavadījām 15 dienas (2 pieaugušie, 2 pusaudži un īpaši Rovijs, mūsu 2 gadus vecais suns).

• Izmitināšana: Kalnu/galvaspilsēta/piekraste.
  • Lūk, īss kopsavilkums, lai papildinātu rakstu apmeklētājiem ar četrkājainajiem draugiem……
  • Kad es redzu Slovēniju, man šķiet ļoti skumji, kā Francija uzņem mūsu pūkainos draugus.

Ir lieliski justies gaidītam visur kopā ar savu suni.

– Naktsmītne (dzīvokļi un viesnīcas) atrasta bez aizķeršanās vietnē Booking
– Ļoti sirsnīga uzņemšana visos restorānos un bāros, katru reizi sunim tiek piedāvāta ūdens bļoda.
– Pieejami dabas parki!!! kā arī galvenie dabas tūrisma objekti.
– Patīkama galvaspilsēta ar plašām brīvām teritorijām un veikaliem, kuros suņi ir laipni gaidīti.
– Saldējums suņiem!!!

Slovēnijas kalnos

– Kobarida vēstures taka.
-tolmiņa aizas (tūristu iecienītas, bet lieliski ar suni, turklāt viņš var peldēt)
-planica vietne un tās jaukie mazie pārgājieni
-gorges de Pokljuka (skaista pastaiga, jums ir jāveic garā ekskursija)
-gorges de vingtar (diezgan vilšanās, iespējams, ūdens trūkuma dēļ šovasar)
-Bledas ezers (ļoti pārpildīts un vienīgā vieta, kur mums nācās piesiet savu suni)

Ļubļana ar suni

Mēs atgriezīsimies bez suņa, lai apmeklētu muzejus, jo pilsēta ir maza, mēs nebraucām ar sabiedrisko transportu, tāpēc es nevaru sniegt savu viedokli.

• restorānos nav problēmu.
  • Mēs varējām ieiet veikalos kopā ar suni (patiesībā lielākā daļa veikalu uz durvīm laipni aicina suņus).
  • Ļoti liels Tivoli parks, kur var izstaigāt kilometrus un doties augšup un lejup, atrodot lieliskus atklājumus.

Starp galvaspilsētu un piekrasti

Postojnas alu un Predjamas pils apmeklējums: šie 2 objekti nav pieejami suņiem. Tomēr, apmeklējot abus objektus, tos var atstāt bez maksas uzraudzītā vietā. Persona, kas pieskatīja suņus, bija ļoti mierinoša un draudzīga (Rovie nebija traumēts).

Piejūras krastā

Mēs ilgi neuzturējāmies, priekšroku dodot kalniem. Bija karsts, bet suns pārāk daudz necieta, un tieši tur mēs saskārāmies ar pirmajiem suņu turēšanas aizliegumiem (pludmalēs un apkārtnē)… kauns.

Mūsu iecienītākās vietas Slovēnijā ar suni

-Pericnik ūdenskritums : ļoti jauka pastaiga, ja dodas atpakaļ zem klintīm un nolaižas caur mežu.
Velika Planina : Rovie varēja pacelties ar krēslu pacēlāju, bet neaizmirstiet uzpurni, citādi viņi tos izīrē).

4 citas atsauksmes no ceļojumiem uz Slovēniju ar suņiem

Aurēlija: “FYI: ja apmeklēsiet Postojnas alu, tur ir “audzētava” (bezmaksas). Vienkārši laipni palūdziet reģistratūrā

Kristelle: “Uz Slovēniju ar suni braucu jau 10 gadus. Nekas nav sakāms, vienmēr lieliski sagaidām. Man ar savu iepriekšējo suni pat nācās doties pie veterinārārsta uz neatliekamo palīdzību… ļoti priecājos par viņa sniegto aprūpi! Suņi tiek pieņemti arī uz tūristu kuģīša Ļubļanā un uz tā, kas šķērso Bohinjas ezeru.

Sandra: autobusos nav atļauts pārvadāt suņus (pat ar uzpurņiem). Piemērs: septembra sākumā Bovecā es un mans suns atradāmies uz stacijas perona kopā ar diviem citiem pāriem ar suņiem. Savukārt vilcienā nav nekādu problēmu, ja viņi ir bagāžā vai ar uzpurni. Skatīt šeit

Konstance: Šoziem es ar savu suni devos uz Slovēniju:) Man šķiet, ka nevienā no nacionālajiem parkiem nav nekādu problēmu. Tomēr apmeklēt alas ar viņu nebija iespējams. Slovēņi ir mājdzīvniekiem draudzīgi. Man nebija problēmu atrast lētu naktsmītni, kur pieņem suņus. Kas attiecas uz Bledas ezeru, šķiet, ka nav nekādu problēmu peldēties tajā kopā ar suni.

Džūlija: Pirms trim gadiem es ar savu suni biju Slovēnijā, un pirms mēneša es tur biju vēlreiz. Man tiešām nebija nekādu īpašu problēmu. Slovēņi ir diezgan draudzīgi suņiem. Mani viegli pieņēma naktsmītnēs, arī restorānos… Īsāk sakot, nebaidieties doties uz Slovēniju ar saviem suņiem, jo tā ir brīnišķīga valsts!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *